ASA

آخرین نظرات

از طریق فرم زیر می توانید با ما تماس بگیرید.

نظرات (۱)

سال جدید رو با یک تغییر بزرگ آغاز کنید ...!

با عرض سلام و تبریک به مناسبت نوروز 95

 تا حالا به این فکر کردید که بلاگتون رو به یه سایت منتقل کنید؟ و اینکه اگه بخواید این کار رو انجام بدید، وضعیت سئو و آمار بازدید و ... چی میشه؟ و اینکه انتقال اطلاعات به صورت کامل چه هزینه ای داره؟  و اصلا امکانش هست بدون هیچ مشکلی تمام زحماتمون از یک بلاگ به یک سایت مستقل و کامل انتقال بدیم؟

در حالت عادی اینطور نیست که بشه به راحتی و با سرعت، تمام جزییات یه بلاگ رو به سایت منتقل کرد و در عین حال آمار بازدید رو از دست نداد! آمار بازدیدی که شاید طی چند سال به یه حد مطلوب رسیده باشه.

ما یه مجموعه ی نرم افزاری هستیم و تخصص ما طراحی و ایجاد سیستم های وب هست. خود ما برای بلاگمون از سرویس سایت بلاگ استفاده می کردیم اما به دلیل محدودیت هایی که وجود داشت سرویسی رو طراحی کردیم که برای اولین بار در سطح کشور می تونه تمام اطلاعات شما رو خیلی سریع و با یه هزینه کم، به یه سایت کامل انتقال بده و از بابت سئو، آمار بازدید، مطالب و نظرات هیچ نگرانی وجود نداره.

می تونید به سادگی تمام اطلاعات و مطالب خودتون رو به یه سایت منتقل کنید و از این به بعد کار خودتون رو با یه سایت جامع که قابلیت های خیلی بیشتری رو برای شما به همراه داره، ادامه بدید.

مجموعه ABLY با بیش از 8 سال سابقه فعالیت در طراحی نرم افزار در ایران و اروپا و کسب تجارب بسیار، آماده ی ارائه ی برترین سرویس ها به شما خواهد بود.

رزومه ی ما رو می تونید از این بخش مطالعه کنید.

 

وب سایت ما

سرویس انتقال بلاگ به سایت

 

شماره های تماس

 (+98) 713 647 2560 - (+98) 912 097 55 16

 

منتظر شما هستیم

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.