ASA

آخرین نظرات

بیوگرافی مختصر از ابوعزراییل


“ابو عزرائیل” کسی است که این روزها نامش لرزه به تن داعشی ها و تروریستها در عراق می اندازد.به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از منابع رسانه ای، نام واقعی این مرد “ایوب” است.وی پیش از عضویت در نیروهای بسیج مردمی، مدرس رشته تربیت بدنی در یکی از دانشگاه‌های عراق بود.ایوب علاوه بر تکواندو، در تیراندازی نیز بسیار مهارت دارد.

 ابو عزرائیل پس از حمله گروهک تروریستی داعش به سوریه برای دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) به جمع مدافعان حرم پیوست و پس از فتوای مرجعیت عراق به نیروهای بسیج مردمی این کشور پیوست تا از نیروهای ارتش در مبارزه با داعش پشتیبانی کند.

ابو عزرائیل با حدود 40سال سن، دارای ظاهری نسبتاً درشت و چهره‌ای خشن است و با سری تراشیده و محاسنی سیاه، یونیفرم سیاه‌رنگ می‌پوشد و لقب «ابو عزرائیل» را بر روی بازوی خود بسته است. پس از انتشار تصاویر و فیلم‌هایی از رجز‌خوانی و رشادت‌های ابوعزرائیل تعداد زیادی از مردم علاقمندند تا وی را بشناسند.

گفتنی است صفحه ابو‌عزرائیل در یکی از شبکه‌های اجتماعی بیش از 250 هزار دنبال‌کننده دارد و برخی افراد نزدیک به او می‌گویند: «او صفات خارق‌العاده و ویژه‌ای دارد و این مسأله سبب شده که خیلی‌ها به وی خوش‌بین بوده و به او دل ببندند.»


نظرات (۷)

اول اللهم عجل لولیک الفرج به حق محمد و آل محمد ابوعزرائیل کرونا ویروس کووید 19 گرفته و حالش خیلی خوب نیست و حالش وخیم هست به خدا قسم برایش دعای عظم بلا را بخوانیم تا به سلامتی اش برسه اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم شفای کل دنیا 

خداوندابوعزراییل راحفظ کند واگرشهید شده. خداوندروحش راباپیامبران وامامان علهمالسلام محشورکندوخداوندامثال اورابرایاسلامومسلمانانزیادوکند

این شیر مرد 40 ساله نیست 37 سالشه 3 تاو بچه، نداره 5داره
سلام گل... ازین سایت دیدن کنید: partlist.ir و اگر نیاز کار پاچی دارید ازی سایت
خدا شاهده عاشق این عکس ۲ ابوعزراییل هستم بازم بزار از عکس  ایشون ممنونم
پاسخ:
چشم حتما
۰۸ شهریور ۹۵ ، ۱۶:۲۳ باران بهشتی

http://s3.img7.ir/N4TJD.jpg

 

با سلام

شمام دعوتین

ختم سوره کوثر به نیت شفای استاد بزرگوار  و جانباز دفاع مقدس که به تازگی هم از نبرد با داعش برگشتند. مثل پدرم دوستشون دارم.

لطفا تعداد رو در وب بنده اعلام بفرمایید. منتظرم. با تشکر 

پاسخ:
ممنون از دعوتتون
۰۸ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۱۷ ✿✿سرباز شیعه✿✿
ممنون داداش
پاسخ:
خواهش میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی