ASA

آخرین نظرات

عکس های از ابوعزراییل

برای مشاهده سایر عکس های به ادامه مطلب مراجعه کنید.


نظرات (۸)

حالت مثل این که خوب نیست من تو حرف زدنم مفت نگفتم شما بد دهنی فکر میکنی من حرف بد زدم من تو حرف زدنم با ادب هستم شما یکم بی ادب هستین 
به اقا پدرام گفتید اگر سنی هست چرا حرم امام رضا ع امده بعد دوباره پرسید میگید فکر نکنم  من جواب اقا پدرام را میدم سنی ها فقط فقط امام علی ع را قبول دارن اگر سنی هست چرا سربند یا زهرا س بسته چرا حرم حضرت عباس ع رفته
پاسخ:
آهان نفهمیدم که شما جواب اقا پدرام رو دادید
سلام ببخشید ابوعزراییل سنی هست 
پاسخ:
فکر نکنم
۰۸ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۱۲ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
نزاشتین عکس ابوعزراییل
پاسخ:
دو عکس از ابوعزراییل گذاشته شده به صفح ی اصلی سایت مراجه کنید
asaweb.blog.ir
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۴۱ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
اگر میشه عکس های بیشتری از خنده های ابوعزراییل بزارید ببخشید پرویی کردم هی میگم عکس بزارید 
اگر ناراحت میشید نگم بله 
پاسخ:
حتما قرار داده میشود
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۳۴ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
خیلی ممنون پاسخم را سریع دادین
پاسخ:
خواهش میکنم
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۲۰ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
عکس ۲ خیلی خوشگله ابوعزراییل و بچه های نازنینش ابوعزراییل یه پدر مهربون از کجا میدونم پدر مهربون تو اینترنت نوشته بود البته اینم بگم ابوعزراییل ۳ تا بچه نداره ۵ تا بچه داره هزار ماشاالله اصلا بهش نمیخوره ۵ تا بچه داشته باشه بازم بذار عکس جدید از ابوعزراییل عکس ابوعزراییل در حلب و حرم عبدالعظیم ع امده بود باغ وحش مشهد دستت درد نکنه یا علی ع
پاسخ:
چشم حتما
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۱۶ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
سلام علیکم دستتان درد نکنه عکس های جدید از ابوعزراییل گذاشتین واقعا ممنونم یا علی ع
پاسخ:
خواهش می کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی