ASA

آخرین نظرات

تصاویر و عکس هایی از ابوعزراییل

برای مشاهده تصاویر به ادامه مطلب رجوع کنید.



نظرات (۱۶۱)

داره از حرم حضرت زینب س دفاع میکنه داعش های بی پدر میکشه تو طرفدار کی هستی
همچی ازش طرفداری میکنین چیکار کرده تا حالا من موندم 
سلام علیکم به به ابوعزراییل خوبی داداشی انشالله همیشه سلامت باشی 
انتفرون الا طحین 
دمت گرم در پناه حق باشی یا علی ع
۱۷ فروردين ۹۶ ، ۲۲:۵۹ منتظران المهدی عج
سلام درست حرف بزن به تو چه من طرفدار کیم و نیستم اگه ابوعزراییل نبود ما امنیت نداشتیم 
اه اه چقدر حرف های میخود میزنی مگه ابوعزراییل چیکار کرده ناراحت نیستی طرفدار ابوعزراییلی خخخخخ طرفدار من اگه به جای تو بودم طرفدارش نمیشدم قیافش وحشت ناکه ابوعزراییل مگه واسه ی ما چیکار کرده این همه طرفدار داره 
۳۰ اسفند ۹۵ ، ۱۹:۰۷ منتظران المهدی (عج)
سلام علیکم ابوعزراییل گفته ابوبکر سگ صفت اگر گیرش بیاره کبابش میکنه یعنی به سیخ کشیدن 
سلام به امید پیروزی حق برباطل
۰۵ دی ۹۵ ، ۱۵:۱۷ منتظران المهدی‌عج
سلام علیکم هیچ سایتی شاید نباشه جواب بیننده هاشو بده شمایم رفتی تا ۱ سال 
تو یک جا رفتم فیلم ابوعزراییل بود صحبت کرد بعد نشون داد یک داعش را اتش زده یادت هست بهت گفتم ابوعزراییل یک داعش کباب کرده باز یک نفر نوشته این با داعش چه فرقی داره نه ابوعزراییل داعش ناز کنه تا به هلاکت برسه ابوعزراییل هر طور صلاح میدونه داعش میکشه حق تان این هست داعش بیاد ایران پدرتان را در بیاره بعد اون وقت به پشیمونی بیوفتی به غلط کردن بیوفتی ای کاش ابوعزراییل داعشی هارا میکشت من این حرف را میزنم من مثل این حرف را گفتم اون ها ضد ابوعزراییل اند به هر حال در پناه حق باشه
سلام علیکم او تا یک سال نیستی حوصله ام سر رفته شما نیستی 
۱۶ شهریور ۹۵ ، ۲۰:۰۲ منتظران المهدی‌عج
داری میری بعد یک سال بر میگردی باز منو میپیچونی به یک نفر دیگه جواب بدم به شما اشتباهی پاسخ دادم خیلی زرنگی 
۱۶ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۵۷ منتظران المهدی‌عج
سلام علیکم ممنون جوابم را دادین تا یک سال نیستین چی بد به سلامتی و سفرتون بی خطر کجا میخواین برین حلالت میکنم کاره بدی نکردی حلالت نکنم منو همش با جواب دادنات خوشحال منو میکردی سفر خوبی داشته باشی خداوند پشت پناهت باشه او تا یک سال صبر کنم بیای خیلی بد شد منو خیلی ناراحت کردی در پناه حق باشی یا علی ع 
۱۶ شهریور ۹۵ ، ۰۳:۳۲ منتظران المهدی‌عج
سلام علیکم 
ای انکه در نگاهت حجمی زنور داری 
کی از مسیر کوچه قصد عبور داری ؟
چشم انتظار ماندم تا بر شبنم بتابی
ای انکه در حجابت دریای نور داری
من غرق در گناهم کی میکنی نگاهم ؟
بر عکس چشم هایم چشم صبور داری
از پرده ها برون شد سوز نهایی ما
کوک است ساز دلها کی میل شور داری ؟
در خواب دیده بودم یک شب فروغ رویت
کی در سرای چشمم قصد ظهور داری ؟
الله عجل لولیک الفرج 
پاسخ:
علیکم
السلام
یا علی
حلال کنید تا یکسال نیستم جواب بدم
۱۶ شهریور ۹۵ ، ۰۲:۴۲ منتظران المهدی‌عج
سلام علیکم گفتی با هم ارتباط داشته باشیم من اول منظورت را نفهمیدم بعد تند رفتم بازم معذرت گفتم ۲۲ سالمه اینجوری گفتم فکر کردم منو گول نزنی بیا باهم ارتباط داشته باشیم من رایان ۱۵ سالمه تمام یا علی ع
پاسخ:
علیکم السلام
خخخخخخخخخخخخخخخخ
گفتم بخاطر اینکه جوابتون دیر نشه
بعدم اشتباهی به شما گفتم میخواستم به یکی دیگه بگم چون داشت پیام میداد و میگفت چرا جواب دیر میدید منم فکر کردم شما اون اقا هستید
۱۶ شهریور ۹۵ ، ۰۰:۴۳ منتظران المهدی‌عج
داعش خیلی از یک مدافع میترسه اون مدافع کیه ابوعزراییل 
اون کیه جونش را کف دستش گذاشت داره با داعشی ها میجنگه ابوعزراییل 
اون کیه ۱۵۰۰ و ۶۰۰ داعشی را کشت ابوعزراییل 
اون کیه ارادت داره به حضرت عباس ع ابوعزراییل 
اون کیه ۲۰۰۰ تا طرفدار داره ابوعزراییل 
دست راست سردار سلیمانی کیه ابوعزراییل 
اون کیه یک داعشی را اتش زد ابوعزراییل 
اون کیه ارزو داره پشت سره ایت الله خامنه‌ای نماز بخونه ابوعزراییل 
اون کیه به داعش گفته اله طحین میکنم شما هارا ابوعزراییل 
داعش از ترس کی تو لانه ی موش قایم شده ابوعزراییل 
کی با چاقو ۲ ضرب زده تو قلب داعش ابوعزراییل 
ابوعزراییل انشاالله شیعیان امیرالمؤمنین ع همیشه پیروز هستن لبیک یا زینب س
پاسخ:
ان شاالله
یا علی
در ضمن تا یکسال نیستم
حلال کنید
۱۶ شهریور ۹۵ ، ۰۰:۲۱ منتظران المهدی‌عج
سلام علیکم میشه بازم فیلم از ابوعزراییل بزاری ممنون یا علی ع
پاسخ:
علیکم السلام
تا یکسال دیگه شاید توی سایت مطلب نزارم
۱۶ شهریور ۹۵ ، ۰۰:۱۸ منتظران المهدی‌عج
سلام علیکم دستتون درد نکنه واقعا جوابم را دادین داشتم کم کم ناامید میشدم گفتم یک سر برم سایت شما شاید جواب بنده را داده باشید و همه ی جواب هایم را دادین خیلی خیلی ازتون ممنونم ممنون اخر حرفتون یا علی ع میگید خیلی سپاس گزارم راستی عکس ابوعزراییل نزاشتی  شما یک روز کامپیوتر ت را روشن میکنی خیلی بده من این همه حرف میزنم باز شما چند روز دیگه جواب هایم را میدی من اینجوری خیلی ناراحت میشم یا علی ع
پاسخ:
علیکم السلام
خواهش میکنم
اما از این به بعد دیگه نمیتونم جواب شما رو بدم چون کار دارم تا یکسال
نه اینکه فقط جواب شما جواب هیچ کس اصلا دیگه نمیتونم بیام توی سایت
۱۵ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۲۱ منتظران المهدی‌عج
سلام علیکم چرا جواب ادم را نمیدی ها
پاسخ:
یکم مشغله داشتم ببخشید
۱۵ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۳۴ منتظران المهدی‌عج
جواب میخوام 
پاسخ:
داده شد
۱۴ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۴۱ منتظران المهدی‌عج
۸ تا حالا پیام دادم جواب ندادین
پاسخ:
ببخشید
جواب دادم
۱۴ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۴۰ منتظران المهدی‌عج
ابوعزراییل اون وقت ها امده بود مشهدالرضا ع تو رواق امام خمینی امده بود بعد خواهرم نشون داد میگه نه میگه نه رواق امام به او تابلویی 
۱۴ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۳۴ منتظران المهدی‌عج
نظر های دیگران رو تو موبایلت تو تلگرام زود زود میدی من تو کامپیوتر هستم انقدر دیر جواب ادم را میدی ادم خیلی ناراحت میشه بچه ها یک عروسک دوست ندارن میزارن کنار گوشه ای باهش بعضی وقت ها بازی میکنن شمایم کامپیوترت را گذاشتی کنار گوشه ای خیلی دیر جواب من را میدی خدارا شکر شما جواب بنده را دیر دیر میدی اگر  بعضی وقت ها میدادی چی  
پاسخ:
باور کنید من توی تلگرام نظری نداده ام
فقط روزی یکبار به کامپیوتر میام
۱۴ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۳۱ منتظران المهدی‌عج
شمایم جواب بنده را بدی گناه نمیکنی
پاسخ:
جوابتون رو دادم
فقط یکم دیر شد ببخشید
۱۴ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۲۹ منتظران المهدی‌عج
خواهرم رفت به یکی از مشتری های برادرم گفت ابوعزراییل امده مشهد کلی عکس نشون فیلم نشون داد بعد میگه نه فکر نکنم امده باشه خدا که نگفته ابوعزراییل تو حق نداری برید مشهد حق نداری باید بجنگی انقدر ابجیم کفرش در امده بود حرم امام رضا ع را نشون دادم میگه نه حرم امام رضا ع نیست 
پاسخ:
عجب
۱۴ شهریور ۹۵ ، ۲۰:۵۲ منتظران المهدی‌عج
سلام علیکم از بعضی ها میپرسم کتاب چی میخونی نه که فضولی کنم با هش دوست میشم میگن رومان کتاب هایی که تو اون دنیا به درد شان نمیخوره انقدر مردم بد شدن که نمیفهمم این مرد زن یا مرد یا این زن مرد یا زن کتاب هایی بخونیم که له درد ادم بخوره مثل 
پل صراط 
سکرات مرگ
وحشت از عزرائیل 
مثل اینجور کتاب ها اصلا مردم به بند نیستن منظورم این است فکر نمیکنن وقتی امام زمان عج ظهور کرد شیطان از الکی میگه من امام زمان عج هستم و اگر کسی باور کنه کافر شده و تو جهنم رفته حیف نیست این همه برای ظهور مولایت صبر کردی اخر کافر شی و بیوفتی تو جهنم  الان یادم نیست بگم چی بخونی تو خوندنش اسم امام حسین ع داره اگر یادم امد میگم حتما همین خواهرم هلما انقدر حجابش را دوست داره رفته بود بیرون یک نفر بهش گفت این چیه پوشیدی پخته نمیشی خواهرم گفت اتش جهنم سوزان تر است و بد حجاب هه دهنش بسته شد در پناه حق یا علی ع
پاسخ:
علیکم السلام
آره راست میگین یه رمان هایی میخونن هزاران صفحه که اصلا به دردشون نمیخوره.
یا علی ع
۱۴ شهریور ۹۵ ، ۲۰:۳۹ منتظران المهدی‌عج
سلام علیکم من رایان هستم اسمم را گذاشتم منتظران المهدی‌عج باز فکر نکنی کسی دیگه هست یا علی ع
پاسخ:
سلام
ممنون که خبر دادی
یا علی
۱۴ شهریور ۹۵ ، ۲۰:۳۶ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
سلام علیکم زمان احمدی نژاد بود یه فیلم تو تلویزیون نشون داد اگر بگم گناه کردم الان زمان روحانی فیلم ها یا سریال ها خوب و عالی هست
۱۴ شهریور ۹۵ ، ۲۰:۲۱ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
نمیشه همین امشب آنلاین باشی جواب ها مو سریع بدی ممنون
پاسخ:
منم یخورده کار دارم
۱۴ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۲۹ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
سلام علیکم چی عجب جوابم را چقدر زود دادین 
پاسخ:
سلام
چون آنلاین بودم
۱۴ شهریور ۹۵ ، ۱۶:۴۰ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
سلام علیکم خیلیییییییییییی ممنون جوابم را دادین
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
وظیفه است
۱۴ شهریور ۹۵ ، ۰۰:۱۲ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
سلام علیکم جواب ها چی شد ای خدا 
پاسخ:
داده شد
۱۳ شهریور ۹۵ ، ۲۱:۱۲ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
من میگم جوابم را بدین  باز شما میگید ببخشید حتما من این همه  صحبت کردم جوابم راندادین 
پاسخ:
جوابتون رو که دادم
نه که بگم فقط فقط دست راستش است احترام میزاره اگرم نبود احترام میزاشت چون بزرگ ترش است 
پاسخ:
اره درست میفرمایید
یا علی
وقتی همسایه مون ابوعزراییل بد میدونه معلومه سردار سلیمانی رم بد میدونه تابلو هست وقتی ابوعزراییل بد میدونه بعد هلما خواهرم گفت ابوعزراییل دست راست سرداره بعد اون زود گفت با سردار بده این یعنی چی تابلو هست وقتی خواهرم ابوعزراییل دوست داره بعد همسایه مون گفت سریع با سردار بده یعنی این که ابوعزراییل دوست نداشته باش ابوعزراییل بده 
پاسخ:
اره کاملا معلومه
یا علی
سلام  اصلا برچی باید با سردار بد باشه مگه سردار چیکار کرده که بد با ایشون باشه وقتی سردار فرمانده اش است وقتی سردار دست شکسته ی ابوعزراییل بوس کرد چرا باید بد باشه با ایشون وقتی به سردار احترام میزاره چرا باید بد باشه 
پاسخ:
اره واقعا
یا علی
سلام خیلی ممنون جوابم را دادین من از جلوی خودم در نیاوردم که ابوعزراییل دست راست سردار سلیمانی واقعا دست راستش هست شما میگید ببینید همسایه تون از کجا خبر داره چی را خبر داره واقعا دست راست سردار هست بعد باهش بد باشه این درسته 
پاسخ:
خودمم گیج شدم
یا علی
۱۳ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۱۲ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
اگر جوابم را زود تر بدین ممنونت میشم فکر کنم از دیشب جوابم را ندادی یا علی ع
پاسخ:
ببخشید حتما
سلام علیکم سال روز ازدواج حضرت امیرالمؤمنین (علیه السلام) و حضرت فاطمه (س) بر شما مبارک باد 
پاسخ:

علیکم السلام

مظهر احسان و جود خالق یکتا علیست

 نور بخش ماه و خورشید جهان آرا علیست

در میان کل مردان ز ابتدا تا انتها

 در مقام همسری، زیبنده ی زهرا علیست . . .

یا علی ع

سلام علیکم همسایه مون میگه تا حدودی ابوعزراییل با سردار سلیمانی خوبه مثل اینکه ابوعزراییل دست راست سردار سلیمانی خیلی هم به سردار احترام میزاره بعد با هش بد باشه چرا بد باشه وقتی دست راستش است حرفه چرتی نبود به نظر شما اگرم نبود بازم خوب بود مومن ها باهم برادرن یا علی ع
پاسخ:
ابوعزراییل دوست سردار هست
سلام علیکم خواهرم اون دفعه ای با همسایه صحبت کرد گفت ابوعزراییل دست راست سردار سلیمانی بعد همسایه گفت تا حدودی یعنی ابوعزراییل کم با سردار سلیمانی خوبه این همسایه مون واقعا طرفدار داعش ها یا علی ع
پاسخ:
سلام اول ببینید این همسایتون از کجا خبر داره
یا علی
سلام علیکم  چی شعر  زیبایی ممنونم راستی عکس ابوعزراییل ۳ نبود یا علی ع
پاسخ:
سلام
خواهش
بزودی
یا علی ع
غروب نهمین امام‌ شیعیان حضرت جوادالائمه علیه السلام  بر شما تسلیت عرض میکنم 
پاسخ:
سلام ما به رخ انور امام جواد
درود ما، به تن اطهر امام جواد
غریب بود و غریبانه جان سپرد و نبود
کسى به وادى غم، یاور امام جواد
یاعلی
امشب شهادت حضرت جوادالائمه علیه السلام است من امشب پیام نمیدم فردا هم شاید شاید ۲ تا یا ندم واسه حضرت جوادالائمه علیه السلام گریه کنم دلم پر است یا علی ع
پاسخ:
اجرتان با آقا
یا علی ع
شهادت حضرت جوادالائمه علیه السلام به شما تسلیت عرض میکنم 
یا علی ع
پاسخ:
مظلوم تر از جواد، بغداد نداشت
آن مظهر داد، تاب بیداد نداشت
می خواست که فریاد کند تشنه لبم
از سوز عطش، طاقت فریاد نداشت
یاعلی(ع)
سلام علیکم چند تا عکس از ابوعزراییل تو همین سایت بزار دیگه یک بار گفتم توجه نکردی 
پاسخ:
اگر گذاشته بشه در عکس های ابوعزراییل 3 گذاشته میشه
یاعلی
سلام علیکم ممنون که جوابم را دادین 
و خیلی ممنونم جواب سلامم را علیکم السلام دادین 
درود بر شما اگر دوباره پدرام حرف زد چیکار کنم 
پاسخ:
علیکم السلام
خواهش میکنم
جواب ...... خاموشی است
یاعلی
فوش هاش داره دیگه برید جوابش را بدین لطفا 
پاسخ:
تمام نظرهای پدرام حذف شدند
سلام علیکم میشه ازتون خواهش کنم جواب این پدرام را بدین خیلی داره بد دهنی میکنه اگر دهنم وا بشه دیگه هیچی 
پیامبر ص چی گفت هرکی عصبانی بشه صلوات بفرسته من یاد حرف پیامبر ص افتادم هیچی نگفتم دیگه حالا برید جواب پدرام را بدین ممنون یا علی ع
پاسخ:
علیکم السلام
درود بر شما
کار شما بسیار کار خوبی بود
پیام های پدرام تایید نشد و پاک شدند
احسنت به شما
یاعلی
سلام میشه جواب این پدرام را بدین اگر دهنم وا بشه دیگه هیچی ممنون
پاسخ:
نظر ایشان حذف شد
سلام علیکم خیلی خوشحال شدم جوابم را دادید ممنون سپاس گزارم یا علی گفتی ممنون اما علیه السلام نگفتی
پاسخ:
علیکم السلام
خواهش میکنم ممنون از نظرهاتون
یاعلی
سلام علیکم ممنونم جوابم را دادین ببخشید ننوشتم یکی جاز دوست هوای خواهرم میاد  دوست خواهرم بد حجاب هر نظری تو سایت حجاب نوشتم پاک کن کلن دستت درد نکنه یا علی ع راستی فراموش کردی بنویسی یاعلی ع
پاسخ:
علیکم السلام چشم پاک میکنم
یا علی
۱۱ شهریور ۹۵ ، ۰۰:۲۹ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
جواب میخوام جواب 
پاسخ:
جواب داده شد
پاسخم چی شد پاسخم پاسخم پاسخم من پاسخم را میخواهم پاسخ
پاسخ:
پاسخ داده شد
۱۰ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۳۳ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
یکی از دوستام تو این سایت شما میاد شاید تو سایت های دیگر هم برود نظرم را تو سایت حجاب پاک کن میترسم خیلی عصبانی شه حتما پاک کن ممنونم
پاسخ:
کدوم نظرتون
بگید تا پاک کنم
۱۰ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۳۰ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
من میگم از دست نظر هام خسته شدی نگو نه این چه حرفیه  خسته شدی دیگه 

پاسخ:
خسته نشدم
میگه تخسیر ایران هم هست داره با داعش میجنگه فکر کنم واقعا رفته اسراییل 
پاسخ:
اشتباه میگه
با همسایه مون صحبت کرد خواهرم همسایه مون میگه به خواهرم منظورش این بود انقدر طرفداری اش را نکن داری با طرفداری بت برای خودتت درست میکنی  میگه مقصر ابوعزراییل داره با داعش میجنگه به قول خودتون قانون جنگ نکشید میکشنت ابوعزراییل داره کار بدی میکنه داره با داعش میجنگه
داره ریشه اش را خشک  میکنه انشاالله داعش خودش جنگ شروع کرد میگه میگه نباید 
ابوعزراییل میرفت جنگ یعنی با داعش نباید بجنگه تو داری برای خودتت بت درست میکنی 
خواهرم خیلی عصبانی شده بود میخواست بهش یه چیزی بگه خودش را نگهداشته بود باید با دشمن بجنگی تا نابودش کنی اگر نجنگی قوی میشه ما ها را میکشه 
دختر عوضی به خواهرم میگه سردار سلیمانی بی تخسیر هم نیست لامصب اشغال داعش داره با ما میجنگه مایم باید بجنگیم باهش سردار سلیمانی کار بدی میکنه داره داعش میکشه ابوعزراییل کاره بدی میکنه داره با داعش میجنگه به خواهرم گفتم با این جور ادم ها کل کل نکن میزنی بهش یه چیزی میگی شر به پا میشه خواهرم میگه ابوعزراییل دست راست سردار سلیمانی میگه تا حدودی یعنی چی تا حدودی  ابوعزراییل واقعا دست راست سردار سلیمانی  اسراییلی‌ داره به داعش کمک میکنه ابوعزراییل مقسر ات داره با داعش میجنگه دختره حتما اسراییل رفته شستشوی مغز دادن بد بخت را به خواهر م گفتم دیگه با هش کاکل نکن 
پاسخ:
فکر کنم همسایتون طرفدار داعشه
فکر میکنه داعش عراق رو گرفت دیگه کاری به بقیه کشورها نداره.
۱۰ شهریور ۹۵ ، ۲۰:۱۶ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
سلام علیکم جواب ها چی شد 
پاسخ:
داده شد
۱۰ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۴۷ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
ماشاالله امشبم دیر شد جوابم را بدی 
پاسخ:
ببخشید
پاسخم را تو سایت پیامبر ص بده ممنون
۱۰ شهریور ۹۵ ، ۱۶:۵۹ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
سلام علیکم منظورم پاسخ های من بود خیلی عجیب بود از کی منتظرم پاسخ هایم را بدین بلخره دادین خیلی دیر هم دادین عجیب بود  تا حالا انقدر دیر نداده بودین یا علی ع
پاسخ:
ببخشید
۱۰ شهریور ۹۵ ، ۰۱:۵۱ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
عجب پاسخ بیننده را دادی خیلی عجیب بود
پاسخ:
کدوم پاسخ ؟؟؟
پاسخم را بده ترخدا لطفا ای خدا
پاسخ:
پاسخ شما داده شد
از بستی حرف میزنم جوابم را نمیدی خودم فهمیدم
پاسخ:
نه اصلا اینطور نیست
بیرون از خانه بودم
۰۹ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۲۵ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
شما نظر بدین من حتما پاسختون را میدم بله 
پاسخ:
حتما جواب داده میشه
۰۹ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۲۴ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
سلام علیکم امروز خیلی خیلی طول کشید پاسخ هایم را بدین تا حالا انقدر طول نکیشیده بود شما میگید بیشتر تو موبایلم هستم اونجا هم بیننده دارین بیشتر با موبایل کار میکنید 
پاسخ:
امروز بیرون از خانه بودم بیشتر
۰۹ شهریور ۹۵ ، ۱۴:۳۲ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
انقدر جوابم را دیر میدی نمیشه چند روز با کامپیوتر کار کنی ادم هیچ وقت بیننده هاش رو ناراحت نمیکنه
پاسخ:
ببخشید شرمنده
۰۹ شهریور ۹۵ ، ۰۴:۰۶ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
عکس از اخرت بزار تا بد حجاب ها ببینن انقدر مارا به گناه نندازن ما اقایون رو خوب یک وقت ادم میبینه دیگه 
پاسخ:
چشم
۰۹ شهریور ۹۵ ، ۰۳:۵۷ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
فیلم ابوعزراییل بازم میزاری لطفا 
دستت درد نکنه من را با اون ۲ فیلم 
ها خوشحال کردی ممنونم تو سایت های 
دیگر حرف زدم جواب بده باشه 
دستت درد نکنه راستی از بد حجابی اخرت بد حجاب ها یه چند تا عکس بزار این را نگفتم ابوعزراییل با یکی از داعشی ها مکالمه تلفنی داشت بدبخت داعش ابوعزراییل نمیزاشت داعش حرف بزنه داعش سگ صفت به ابوعزراییل میگه ما داریم راه حضرت محمد ص را ادامه میدیم خیلی به خدا رو دارن حضرت محمد ص به کمرتان بزنه فیلم از ابوعزراییل ۲ تای دیگر هم بزار لطفا ممنونت میشم  عکس از ابوعزراییل خیلی بزار دیگه باشه خواهش میکنم جواب همین نظرم را طولانی بده و یا علی فراموش نشه یا علی ع
پاسخ:
خواهش میکنم
چشم
۰۹ شهریور ۹۵ ، ۰۳:۵۰ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
میشه همین فردا با کامپیوتر کار کنی من یک عالمه میخوام نظر بدم بعد شما سریع پاسخ هایم را بدی باشه یا علی ع
دستت درد نکنه بازم بزار 
پاسخ:
باش
اقا کلی حال کردم ممنون میشه بازم الان بزاری
پاسخ:
باش
من ندیده ام کجا گذاشتی
پاسخ:
توی سایت ربات تلگرامی
شب خوش
خیلی طول میکشه بزاری 
پاسخ:
قرار داده شد
با داعش میجنگه یا بیسیم داعش گرفته
پاسخ:
قرار داده شد
ممنون چرا که نه بزار تو سایت دستت درد نکنه 
پاسخ:
چند لحظه صبر کن میزارم
من که ندیده ام نکنه تو تلگرام برو اره
پاسخ:
در تلگرام توی ربات گذاشته شد اما اگه بخوای توی سایت بزارم برات؟
من که ندیده ام فیلم ابوعزراییل 
پاسخ:
توی ربات تلگرامی گذاشتم
اره دیدم دستت درد نکنه 
پاسخ:
خواهش میکنم
همین سایت یا تو سایت ربات 
ممنون خیلی منو خوشحال کردین سپاس
پاسخ:
توی سایت ربات قرار داده شد
واقعا دستتون درد نکنه بابت همه ی جواب ها ممنونم 
نمیدونید الان من خوندم فیلم ابوعزراییل میزارید چقدر خوشحال شدم 
پاسخ:
آیا مطلب بیوگرافی مختصر از ابوعزراییل که دیشب گذاشتم رو دیدی؟

عه من فکر  کردم فقط فقط این سایت مال شماست پس جوابم را همین الان بده تو سایت های قاسم سلیمانی کاریکاتور داعش حجاب  خامنه ای  ایا میدانید همین الان الان دستت هم درد نکنه 
پاسخ:
توی همشون جواب رو دادم
میخوام دوتا فیلم از ابوعزراییل بزارم
شما بودی جواب هامو تو سایت ربات تلگرام  میدادی
پاسخ:
بله کل مطالب این سایت رو من جواب میدم
شما گفتی میفهمم چی را میفهمی
پاسخ:
همون حرفی رو که شما زدید درک میکنم
اگر تبلت میداشتی بازم جواب ها دیر میشد
پاسخ:
با تبلت سخته بیای توی سایت
با کامپیوتر اسون تره
اگر کد امنیتی نمیزاشتی چیکار میشد 
عکس جدید از ابوعزراییل بزار دیگه 
پاسخ:
باشه میزارم
مدافع حرم شدن سخته چقدر باید پول بدی تا مدافع شی 
پاسخ:
در مورد مدافع شدن چیزی نمیدونم
راستی در ربات تلگرامی عکس های ابوعزراییل قرار داده شد
۰۸ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۱۵ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
اها پس منظورت این بود شرمنده و ببخشید  چون من به این حرف هایی که زدیم حساسم ببخشید نه که گفتی بیا تلگرام با هم ارتباط داشته باشیم خیلی عصبانی شدم  خوبه پس منظور نداشتی
پاسخ:
نه واقعا
چون من باید بیام کامپیوتر همش هم نمیتونم توی کامپیوتر باشم بخاطر همین دیر میشه

۰۸ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۱۰ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
درسته که من پسرم  مثله دختر خواهرم  گیر میدم تا جواب بدی همین دختر خواهرم هلما یک حرف زدم هی گیر میداد منم فکرم مشغول بود سرش داد زدم حالا با من چند روز قهر بیا درستش کن 
پاسخ:
میفهمم
۰۸ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۰۷ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
دشمنت شرمنده 
گفتم منظورت چی بود تو تلگرام صحبت کنیم 
منو نپیچون  جواب همه ی حرف هایم را بده
پاسخ:
جوابت رو دادم دیگه
۰۸ شهریور ۹۵ ، ۲۱:۲۳ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
چیه دیگه جواب نمیدی  نه کنه حرف درست بود اره 
پاسخ:
شرمنده گفتم که شاید یکم دیر بشه جواب ها
۰۸ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۳۲ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
فکر نکنی من دخترم زود پسر خاله میشی من رایان ۲۲ ساله از مشهد 
میدونی چرا زود ناراحت شدم با هم تو تلگرام صحبت کنیم من با یک پسره 
دوست شدم چطور بگم اهل کثافت کاری بود دوست دختر داشت به دونه اینکه به من بگه برام دوست دختر پیدا کرده بود برای همون میترسم و خط موبایلم را عوض کردم و تلگرامم را پاک کردم به خاطر اون زود ناراحت شدم 
من نظر میدونی شما پاسخم را بده ممنون میشم اگر این کا را کنی
پاسخ:
نه بابا این چه حرفیه فقط بخاطر خودت گفتم که جواب هات رو زودتر بدم

۰۸ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۲۰ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
چرا گفتی بیا تو تلگرام صحبت کنیم ها 
پاسخ:
برای اینکه زودتر جوابتو بدم و معطل نشی بعد بگی چرا جوابم رو دیر میده
چون برای جواب دادن باید بیام کامپیوتر
فکر نکن منظور خاصی داشتم
۰۸ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۰۷ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
من از اینجا خوشم امد فقط در مورد ابوعزراییل صحبت کنیم صحبت دوستانه نه متوجه میشی 
زود پسر خاله میشی من میگم شما پاسخم را بده 
تو تلگرام صحبت کنیم 
فکر کردی من خرم 
واقعا که عمرن دیگه بیام تو این سایت خدافظ
پاسخ:
من فقط گفتم که زودتر پاسخت رو بدم
 من منظور خاصی نداشتم
معذرت میخوام ببخشید.اگه اشتباهی از من سر زده.
۰۸ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۰۳ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
خیلی ناراحت شدم یعنی چی ارتباط داشته باشیم من اصلا خانواده ام نمیزاره تلگرام داشته باشم خودم هم دوست ندارم یک نفر منو گول میزنه بعد کی مسئول هست 

۰۸ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۰۰ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
ببخشید با هم ارتباط داشته باشیم منظوره تون چیه  شما عکس تو سایت ربات تلگرامی بزار من که بلد نیستم 
پاسخ:
با هم در واتس اپ یا تلگرام صحبت کنیم
۰۸ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۲۸ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
مشغله یعنی چی 
پاسخ:
یعنی کار
اگر واتس اپ یا تلگرام داری بیا تا آنجا با هم در ارتباط باشیم
۰۸ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۱۸ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
سلام علیک  عکس خنده های ابوعزراییل بزار بیشتر خیلیییییییییییی ابوعزراییل دوست دارم 
ممنونم به نظر هام توجه میکنی 
ممنون با عکس های ابوعزراییل منو 
خوشحال میکنی 
دیدی ابوعزراییل با چاقوش  تو قلب داعشی زد 
به خدا دمش گرم 
حتما ببین باشه دو ضربه زد اخ چه حالی داد 
براش خیلی دعا کن باشه 
پاسخ:
حتما
چشم
نه ندیدم فیلمشو
۰۸ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۱۰ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
میشه ازت خواهش کنم عکس های ابوعزراییل بزاری تو سایت  ربات تلگرامی مدافعان حرم بعد  از اون عکس های ابوعزراییل بزارید هیبت ان چنانی داره ازت خواهش میکنم باشه یا علی ع
پاسخ:
قرار داده شد
۰۸ شهریور ۹۵ ، ۱۶:۵۰ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
بعضی ها از ابوعزراییل بد میگن ابوعزراییل یک داعشی را اتش زده کاره بدی کرده میگه پیامبر ص تو جنگ ادم اینجوری نکشت اینجوری ادم کشتن گناه داره واقعا گناه داره داعش بوده دیگه داعش کلن کلن بده  بعد اتش زدن داعش به نظر شما کاره بدی کرده 



پاسخ:
نکشی میکشنت
این قانون جنگه
۰۸ شهریور ۹۵ ، ۱۶:۴۶ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
سلام خواهش می کنم میشه خوشگل ترین عکس های ابوعزراییل تو سایت  رباط تلگرامی مدافعان حرم بزارید ممنون میشم  تا امشب میزاری 
پاسخ:
قرار داده شد
۰۸ شهریور ۹۵ ، ۱۴:۵۳ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
جوابم را خیلی دیر 
اما من ناراحت نمیشم چون شمایم کاری چیزی داری 
پاسخ:
واقعا ببخشید مشغله دارم
۰۸ شهریور ۹۵ ، ۱۴:۱۶ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
ببخشید حرفم را درست ننوشتم منظورم این بود راضی هستین من عکس ورداشتم  اگه راضی نبودین
پاسخ:
راضی هستم کاملا راضی
۰۸ شهریور ۹۵ ، ۱۴:۱۴ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
من عکس ور داشتم بعد می گفتم شما راضی هستی بعد میگفتی نه بعد گناهش بزرگ یا کوچولو
پاسخ:
راضی هستم
۰۸ شهریور ۹۵ ، ۱۴:۱۱ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
جوابم چی شد ای خدا 
پاسخ:
جواب شما داده شد
۰۸ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۵۲ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
من چند تا نظر گذاشتم تو سایت ربات تلگرامی بعد گفتم چرا عکس از ابوعزراییل نمیزارید گفت شما بزارید میشه ازتون خواهش کنم عکس ابوعزراییل بزارید خیلی ممنون تون میشم
پاسخ:
حتما امشب گذاشته می شود
تصاویر ابوعزراییل 3 را امشب تا ساعت 11 در سایت ببینید
۰۸ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۲۸ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
سلام وای  ۵۲ تا نظر یا حرف زدم جوابم را دادی خیلی کیف کردم دستت واقعا درد نکنه خیلی ممنونم سپاس گزارم راستی یه کسی دیگه هم پیام داده بود من اون رو حساب نکردم ۵۳ بود با اون ۵۳ میشد 
پاسخ:
خواهش میکنم
ممنون از نظرات خوبتون
وظیفه است
۰۸ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۲۲ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
عه من فکر کردم دوستت عکس گرفته چرا دوستت عکس نگرفتاز راه دور یا به قول شما سلفی گرفت این توری میگرفت اه من فکر کردم دوستت گرفته خیلی  بد شد بازم ممنونم یا علی ع
پاسخ:
خواهش میکنم
۰۸ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۱۹ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
سلام خلی ناراحت شدم جواب هایم را ندادی با خودم گفتم بخوابم فردا صبح بیدار شم حتما جوابم را داده و بیدار شدم امدم تو سایت عه جواب هایم رادادی دستت درد نکنه خیلی ممنونم 
پاسخ:
ببخشید اگر دیر شد
۰۸ شهریور ۹۵ ، ۰۱:۴۲ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
چرا بعضی ها حسودی شون به ابوعزراییل میشه حرف بد در مورد ابوعزراییل میزند میگه دروغ داعش از ابوعزراییل وحشت داره یا ابوعزراییل کاریکاتور تبلیغی هست اخه چرا انقدر به این بنده ی خدا این جوری میگن چی مثله داعش ابوعزراییل 
به نظر شما ابوعزراییل شبیه داعشی های 
عکس داعش سگ صفت بزاری کنار عکس ابوعزراییل زمین تا آسمون فرق میکنه  یک دختره نظر داد گفت مرد حسابی کی با تبر  شمشیر میجنگه با هرچی بجنگه مهم  این است داعشی ها را بکشه بلخره با شمیران تبر میجنگه معلوم نیست چطوری میجنگه 
پاسخ:
بعضی ها از کوتاه فکریشونه
وابوعزراییل داره با داعش میجنگه
ابوعزراییل مهارت خاصی توی تیرانداری داره و با تفنگ می جنگه

۰۸ شهریور ۹۵ ، ۰۱:۱۵ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
سلام علیکم  پاسخ هایم را دادید خیلی سپاس گزارم دستتان واقعا درد نکنه خیلی ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم
۰۸ شهریور ۹۵ ، ۰۰:۲۵ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
عکس ابوعزراییل ازتون خواهش ترخدا بزارید تو سایت  خیلی خیلی ممنون تون میشم  خیلی دوست دارم ببینم
پاسخ:
حتما میزاریم
۰۸ شهریور ۹۵ ، ۰۰:۰۵ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
سلام دوستتون عکس سلفی گرفته با ابوعزراییل میشه عکس ابوعزراییل بفرستید همین جا خیلی دوست دارم ببینم ایشون رو ازتون خواهش میکنم من حرم نبودم حداقل عکس را بفرستید خواهش میکنم ازتون خواهش میکنم ترخدا 
پاسخ:
دوستم عکس رو نگرفته اون کسی که در کنار دوستم بود رفت و باهاش عکس سلفی گرفت
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۵۷ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
دستت درد نکنه سپاس گزارم مطالب دیدم عکس ۲ ابوعزراییل چی خوشگل بود ممنون بازم
پاسخ:
خواهش میکنم
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۳۷ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
کجا را کلیک کنم
پاسخ:
روی نوشته آبی
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۳۵ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
من مطالب جدید از عمو ایوبم ندیده ام 
پاسخ:
اینجا را کلیک کنید
اینجا را کلیک کنید
یا در بالای سایت قسمت خانه را کلیک کنید
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۲۴ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
کو پس مطالب جدید ابوعزراییل من ندیده ام
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۲۲ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
سلانه علیکم بلخره پاسخم را دادی خیلی ممنون سپاس گزارم راستی پاسخ های دیگه ام را ندادی 
پاسخ:
خواهش میکنم
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۲۱:۵۲ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
من مطلبی از ابوعزراییل ندیده ام چرا نذاشتی
پاسخ:
قرار داده شد.

۰۷ شهریور ۹۵ ، ۲۱:۲۶ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
من ۱۲ تا نظر دادم چرا پاسخم را نمیدی ها 
پاسخ:
شرمنده حضور نداشتم اما الان پاسخ میدم
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۲۱:۲۰ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
سلام علیکم خیلی منو ناراحت کردین چرا پاسخم را نمیدی شما گفتی شب پاسخت را میدم الان به نظره شما صبح هست 
پاسخ:
الان شبه و من در حال پاسخ دادن
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۲۱:۱۴ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
خیلی ممنون پاسخم را که ندادی گفتی حتما میدم 
پاسخ:
پاسخ که حتما و صد در صد اگر کمی دیر شد به بزرگی خودتون ببخشید
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۲۰:۰۳ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
تو نظر ها نوشته بود مرد حسابی تو رفتی زیارت پاشو برو جنگ امام حسین ع حج را نیمه نصفه گذاشت رفت جنگ ابوعزراییل امده زیارت اشکال داره 
پاسخ:
بنده خدا یکساله داره می جنگه حالا یه دو روز زیارت نره حالا اونم زیارت امام رضا (ع)
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۵۹ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
نوشتم اسم سایت را همش انگلیسی بود اولی را بزنم دومی کدوم را بزنم 
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۵۲ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
بهترین سایتی که دیدم همین سایت شماست بهترین عکس از مدافع حرم میزارید یعنی ابوعزراییل به نظر های ما توجه دارید خیلی با حوصله جواب بنده را میدین واقعا جای سپاس داره دستتون واقعا درد نکنه در پناه حق باشی
پاسخ:
ممنونم
بهترین نظرات نظرات شماست
خوشحال میشم باز هم نظر بدید
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۴۹ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
جوابم را ندادین  گفتم شما فقط تو این سایت هستین یعنی سایت عکس ابوعزراییل
پاسخ:
عکس های ابوعزراییل قسمتی از سایت هست
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۴۵ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
سلام علیکم مناطق  سانسور شده ی  گوگل ارث بده 

عکس های بد داره 
قابل نگاه کردن هست 
پاسخ:
مناطق سانسور شده ی گوگل جنبه ی نامشروع نداره
فقط مناطقی هست که بعضی از کشورها مثل آمریکا بخاطر مسایل امنیتی بعضی از پایگاه هاشون رو در اون مخفی کردند.
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۳۶ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
بازم میگم اگه من خیلی حرف میزنم بگید دیگه حرف نزن 

پاسخ هامو تند تند میدید من حرف نزنم 
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۳۴ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
خیلی خیلی ممنونم عکس از ابوعزراییل میزارید سپاس
پاسخ:
خواهش میکنم
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۳۲ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
سلام علیکم محافظ های ابوعزراییل کت شلواری بودن یا لباس معمولی پوشیده بودن خوشتیپ بودن یا نه
پاسخ:
کت و شلواری
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۲۵ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
خیلی ممنونم جوابم را میدین
پاسخ:
خواهش میکنم
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۴۷ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
عکس گذاشتن چقدر طول میکشه بزارین تو سایت شما فقط تو همین سایت عکس های ابوعزراییل هستین یا قدرت مندترین ارتش جهان شمایم اونجا هستین
پاسخ:
سلام
خیلی سریع
در هر دو در سایت تصاویر مدافعان حرم و سردار سلیمانی نیز قرار داده شده لطفا استفاده کنید
در سمت راست سایت قسمت طبقه بندی موضوعی انتخاب کنید
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۲۴ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
واقعا کار خوبی کردین کد امنیتی را میتونی فارسی بنویسی 
پاسخ:
سپاس
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۲۲ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
میشه خواهش کنم عکس از ابوعزراییل بزارید برای ۲ مین بار گذاشتین  سپاس فراوان عکس از خنده های ابوعزراییل بزارید من دیدم میگم بزارید ممنونم
پاسخ:
چشم امشب یه مطلب ویژه از ابوعزراییل گذاشته می شود
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۱۵ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
بعضی ها میگن ابوعزراییل سنی هست چرا
پاسخ:
شاید بعضی ها فکر میکنن تمام مردم عراق سنی هستند؟؟
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۱۱ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
از مشهد تا عراق چند ساعت راه است البته با هواپیما  من برم جای ابوعزراییل یه تیری هم بزنیم هههه
پاسخ:
سه تا جهار ساعت فکر کنم
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۱۶:۱۹ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
شما فقط همین جه نظر میدین 
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۱۶:۱۴ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
خوب ابوعزراییل هم حق داره اگه خدایی نکرده یکی نزدیکش بشه یه کاری کنه کی مسئول هست تخسیر من بود من حرم نبودم 
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۵۷ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
جدی هیکل بوده بابا دم ابوعزراییل گرم همچین بادیگارد هایی داره اقا واسش دعا کن خیلی ندیدمش  اما باید دعا هام پشتش باشه 
پاسخ:
حتما واسش دعا میکنیم
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۵۵ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
میشه پس من یک سره نظر بدم شما پاسخم را بدید خواهش میکنم ممنون
پاسخ:
حتما چرا که نه
پاسختون رو حتما میدم
اگه یکم دیر شد ببخشید مثلا شاید شب جوابتون رو دادم
این ایدی تلگرام منه
اگه مایل بودید میتونید سوال هاتون رو اونجا بپرسید
sajjad_a_t@
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۵۰ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
بازم ممنون  شما میدونید الان ابوعزراییل رفته کلن یا هتل هستن  اگر مهمان امام رضا هست هنوز من سریع برم حرم 

راستی گفتی بادیگارد جدی بادیگارد هاش مثله خودش هیبت داشتن یا معمولی 
پاسخ:
از ابوعزراییل که من اطلاع ندارم
اره بادیگاردهای هیکلی داشته
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۴۵ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
سلام ببخشید هی میگفتم حرم نیامده بوده اینجور می گفتم که خیال خودم را راحت کنم من انقدر دوست دارم ابوعزراییل ببینم خوش به حال دوستت حداقل ایشون رو دیده ۲ بار امده مشهد من ندیده‌ام چرا خوب چرا 
پاسخ:
اگر کسی میدانست که ابوعزراییل کی میاد که همه جمع می شدند برای دیدنش
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۳۹ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
سلام من از خیلی وقت چند سال میخوام عمو ایوبم را ببینم سر نماز هم دعا میکنم اگر امده بود خدا یه کار میکرد من میرفتم حرم  


بنده منگول نیستم گفتم من حرم امده بودم هیچ خبری 


نبود اگر امده بوده مردم حرفی میزدن  دوره بره در رواق امام خمینی خیلی شلوغ بود اگر امده بود پس خلوت بود نیامده بوده حتما باید زور بالای سرت باشه
پاسخ:
باور کنید من هم به چشم خودم ندیدم
ولی هرچی که دوستم گفته بود رو گفتم
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۳۲ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
سلام علیکم شما از کجا میدونید مال خیلی وقت پیشه ندیدی عکس عمو ایوبم را چشمش زخم شده بود دستش را ندیدی یعنی خیلی زود خوب شده اصلا ابوعزراییل نیامده بود مشهد چون من خودم حرم بودم اگر بود مردم ها تعریف میکردن اگه میخوای خیال بنده را راحت کنی بگو واسه ی ایشون دعا میکنم و بس ابوعزراییل ۳ بار مجروح شده رو تخت بیمارستان‌ افتاده بود چشم ایشون زخم بود بعد شما میگی مشهد بود شاید الان خانه داره استراحت میکنه عکس عمو ایوبم تازه بود نه قدیمی 


دستتون درد نکنه بخاطره عکس جدید از عمو ایوبم گذاشتی 
پاسخ:
اون عکسی زخمی شدنش مال خیلی وقت پیشه سایت باشگاه خبرنگاران هم پوشش داد خبر برو
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۳۹ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
نه بابا ابوعزراییل نیامده مشهد چرا میگم چون منم حرم بودم اگه امده بود چی میشد حرم امام رضا ع شاید منظور دوستت  قبلا امده بود با ابوحر انشاالله دوباره میاد 
پاسخ:
نه اومده بود مطمئنم همین هفته پیش
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۰۹:۴۷ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
سلام علیکم ببخشید سرتون رو به درد اوردم این همه حرف زدم واقعا معذرت میخوام نه که چون خوب با حوصله پاسخم را میدین خوشحال میشم و حرف میزنم اگر حوصله تون رو سر بردم میتونید بگید دیگه نظر نده اول این را به من بگو ابوعزراییل همین چهارشنبه هفته پیش امده بود یا اون قبلا ها را می‌فرمایید این پاسخم را خیلی دقیق واضح بگید
پاسخ:
سلام علیکم
این چه حرفیه واقعا از صمیم قلب خوشحال میشم وقتی نظر میزارید.لطفا ما رو تنها نذارید و همچنان نطر بدید.
اما در مورد ابوعزراییل: از زبان دوستم برات تعریف می کنم:میگفت در حال نماز خواندن در حرم بودم که بعد از نماز متوجه شدم همه ی نگاه ها به سویی رفت و همه یک نفر را نگاه می کردند که در حال خروج بود و همه میگفتند ابوعزراییل و ابوعزراییل از کنارم رد شد و فردی که روبروی من بود از جایش بلند شد و بسوی ابوعزراییل رفت. بعد از مدتی که برگشت عکسی را نشان من داد که با ابوعزراییل گرفته بود میگفت اول رفتم خودم را به ابوعزراییل چسباندم اما بادیگاردهاش اول مرا کنار کشیدند بعد که گفتم میخواهم عکس بگیرم مانع نشدند و با ابوعزراییل عکس سلفی گرفتم//
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۰۹:۳۴ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
ببخشید شما از ابوعزراییل اطلاعات زیادی دارید 
بعضی نظر هامنو خیلی ناراحت میکنه 
یکی نوشته بود این عراقی هست و یک عالمه نعلت بر ایشون 
می‌فرستاد میگفت این ها عمویم را کشتن باز این چند تا داعشی میکشه خوشحال میشید 
پاسخ:
لطفا به این نظر ها اعتنا نکنید خیلی ها هستند که در فضای مجازی مخالف همه چیز هستند.
و الان خیلی از گروه های داعشی در حال فعالیت و عضو گیری هستند در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام که ما به آن ها حمله می کنیم.
اگر مایل به شرکت در حملات هستید بگویید تا لینک کانال حملاتمون رو بفرستم.
باسپاس فراوان
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۰۹:۲۸ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
زود تر پاسخم را بده لطفا 
ممنونت میشم دستت درد نکنه 
پاسخم را با حوصله 
و دقیق میدی 
پاسخ:
خواهش میکنم
وظیفه است
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۰۳:۳۵ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
شما چطوری سایت زدی منم میخوام سایت بزنم فقط عکس ابوعزراییل 
پاسخ:
سلام
ساخت وبلاگ بسیار ساده است
وارد سایت blog.ir  شوید و وبلاگ بسازید و از این طریق می تونید عکس های ابوعزراییل و سردار سلیمانی را منتشر کنید.
و من هم مایلم لینک سایت شما رو در سایت خودم قرار بدم تا من هم سهم کوچکی داشته باشم.
موفق باشید
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۰۳:۳۴ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
ترخدا این را معلوم کن ابوعزراییل همین ۴ شنبه هفته پیش امده بعد فرداش روز زیارتی امام رضا ع میشد اون شب امده بوده یا قبل نا امده بوده 
پاسخ:
همین هفته پیش بوده اینو مطمئنم
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۰۳:۲۹ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
سلام ما یه همسایه داریم از اون بد حجاب هاست عمران پسر ۵ پدر مادرش فوت کردن داعشی ها خانه شون را بمب گذاری کردن و عمران نجات یافت بعد همسایه مون میگه تخسیر ابوعزراییل عمران پدر مادرش را از دست داد میگه ابوعزراییل داره با داعش میجنگه داعش پدر مادرش را کشتن اخه این حرف چرت نیست ابوعزراییل مدافع نمیشد داعشی ها به جنایت هایشان ادامه میدادن ابوعزراییل مدافع نمیشد داعش روز به روز قوی تر میشد  میگم داره از حرم دفاع میکنه میگه به چه قیمت ادم از حرم اهلبیتش با پول دفاع میکنه بعضی ها هستن حاضرن جونشون بدن به خاطر اهلبیت از حرم دفاع کنن اون کسی که با پول از حرم دفاع میکنه بهتره که بمیره
پاسخ:
سلام
حرف بی موردی هست
خودتون میدونید اگه امثال ابوعزراییل و دیگر مدافعان حرم جونشون رو در خطر نمگذاشتند الان ما امنیت و آسایش نداشتیم.
آخه مگه چقدر به ادم پول بدهند تا بچه ی کوچکش رو رها کنه از زندگیش بگذره بره به جنگ داعش؟؟؟؟؟؟
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۰۲:۴۹ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
سلام هر خبری از ابوعزراییل شنیدن

اطلاع بدین من نفهمیدم ابوعزراییل یعنی دوباره امده بوده مشهد یا خیلی وقت پیش امده بوده مشهد 
پاسخ:
وقتی ابوعزراییل میاد حتما در خفا میاد نه آشکارا به دلیل مسایل امنیتی
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۰۲:۳۸ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
سلام مارو گرفتی اوووووو ابوعزراییل تیر امده بوده مشهد پس مال خیلی وقت پیش بوده قلبم واستاد انقدر ابوعزراییل دوست دارم ۲۰۰ خورده ای از ایشون عکس دارم انقدر دوست دارم از نزدیک ببینمشون انقدر دوست دارم با ایشون صحبت کنم عاشقشم یعنی 
پاسخ:
اومده بود /// مطمئنم /// کسانی که در حرم بودن اشتباه نمیکنن /// همین هفته پیش
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۰۲:۳۱ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
سلام علیکم شما صد در صد مطمئن هستین همین چهارشنبه هفته پیش همین چهارشنبه هفته پیش امده بوده مشهد یا مال خیلی وقت پیش می‌فرمایید
پاسخ:
حالا سه شنبه یا چهارشنبه اش رو باید از دوستم سوال بگیرم ولی هفته پیش بوده
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۰۲:۲۷ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
سلام علیکم خیلی ممنونم از اطلاعاتتون شما مطمئن هستین ابوعزراییل همین چهارشنبه هفته پیش امده بود مشهد یا اون وقت ها ابوعزراییل امده بود مشهد با معاونش حسین روشن ضمیر ملقب به ابوحر بعد ابوحر مدافع حرم قلابی بوده سایت جعلی مدافعان حرم زده بوده بعد امده بوده مشهد دستگیرش کردن 
پاسخ:
سلام
 خواهش میکنم
چهارشنبه یا سه شنبه رو مطمئن نیستم
۰۶ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۴۰ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
سلام علیکم عمو ایوبم تو بیمارستان رو تخت دراز کشیده بود یه دستش زخمی بود یه  چشمشم زخمی بود رو چشمش دستمال گذاشته بودن واسش خیلی دعا کن دعا کن خوب بشه دوباره بره میدان جنگ با داعش های سگ صفت بجنگه ابوبکر بغدادی سگ صفت را بکشه بعد ببینیم جانشین ابوبکر چیکار میکنه اون وقت منظورم این بود جانشین ابوبکر گفت ابوبکر بمیره من نیرو هامون را قوی میکنیم ماه رمضان امسال را به خاک خون میکشیم  صد درصد مطمئن هستم ابوعزراییل جانشین داعشم به هلاکت می‌رسانه به امید خداوند شیعیان امیر المومنین( علیه السلام همیشه )پیروز هستن برای سلامتی ابوعزراییل یه صلوات بفرست  در پناه حق یا علی ع
پاسخ:
ان شاءالله
اللهم صلی علی محمد وآل محمد
ابوعزراییل سالم هستند و در حرم امام رضا دیده شده بود. یکی از دوستانم شنیدم که همین هفته ی پیش چهارشنبه ساعت دو شب در حرم امام رضا(ع) زیارت می کردند.
۰۶ شهریور ۹۵ ، ۰۱:۵۷ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
سلام علیکم ترخدا ترخدا ترو به ابروی حضرت زهرا س هر خبری از ابوعزراییل شنیدین خبر بدی ترخدا  من یه عکس از ابوعزراییل دیدم وحشت ناک بود  دارم با گریه مینویسم ترخدا خبر بدین  هر خبری شد هر خبری واسه ی عمو ایوبم دعا کن سر نماز حرم رفتی خیلی نگران عمو ایوبم هستم واسش خیلی دعا کن یه عکس از عمو ایوبم دیدم خیلی نگار شدم 
پاسخ:
سلام ابو عزراییل در کمال سلامتی هستند
همین چند وقت پیش توی حرم امام رضا(ع) دیده شدند.
و اون عکسی که شما دیدید مال خیلی وقت پیشه
اگه بخوام دقیق بگم از یکی از دوستانم شنیدم که همین هفته ی پیش چهارشنبه ساعت دو شب در حرم امام رضا(ع) زیارت می کردند.
۰۶ شهریور ۹۵ ، ۰۱:۱۷ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
سلام علیکم  نمیدونید وقتی پاسخم را دادید چقدر خوشحال شدم خواهش میکنم عکس جدید از ابوعزراییل دیدید بزارید تو سایت  اگه پرویی نباشه بازم ور میدارم دستتون درد نکنه  خدا نگهدارت باشه خداوند خوشحالت کنه منو با عکس جدید ابوعزراییل خوشحال کردید 
پاسخ:
سلام علیکم
ان شاءالله
حتما بزودی قرار داده می شود
برای اطلاع از مطالب عضو کانال تلگرام ما شوید
۲۸ مرداد ۹۵ ، ۰۲:۵۱ طرفدار ابوعزراییل و سردار سلیمانی
سلام علیکم تو این عکس ها یک دانه عکس جدید از جناب ابوعزراییل بود من ور داشتم نه که عکسش با کیفیت بود من ورد داشتم میدونید عکس جدید از جناب ابوعزراییل ببینم ور میدارم اما باکیفیت اگر یه کم هم کیفیت نداشت ور میدارم تر خدا راضی باشید .
پاسخ:
علیکم السلام
راضی ام
از خدامون هم هست
درود برتو ابو عزراییل من دعا میکنم همیشه پیروز باشی و بتونی این داعشیهای حروم زادرو ریشه کن کنی خدا و امام زمان نگهدارت باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی