ASA

آخرین نظرات

منطقه سانسور شده بر روی GOOGLE ERATH

1-کاخ سفید آمریکا، بنا به دلایل امنیتی تصاویر کامل و واضحی از مقر رییس جمهور آمریکا در گوگل مپ و گوگل ارث به نمایش در نمی‌آید.

2- کنگره آمریکا، در ابتدای راه‌اندازی گوگل مپ تصاویر کنگره بصورت تیره نشان داده می‌شد اما اخیراً این مورد برطرف شده و جای آن را تصاویر قدیمی گرفته است.

3- محل اقامت دیک چینی، ‌محل اقامت معاون اول رییس جمهور آمریکا نیز در گوگل ارث ناواضح دیده می‌شود، این در حالی‌ست که تمام مناطق اطراف آن واضح دیده می‌شود.

4- پایگاه هوایی Soesterberg در هلند که محل نگهداری هواپیماهای استراتژیک F-15 آمریکایی ست در گوگل ارث سانسور شده است.

5- PAVE PAWS در ایالت ماساچوست آمریکا که محل اصلی رادارهای اخطار حملات موشکی به آمریکاست ناواضح و سانسور شده است.

6- هتل شط العرب در بصره عراق، این هتل که محل اقامت سربازان انگلیسی در بصره است احتمالاً بعد از انتشار اخباری مبنی بر اینکه ممکن است با استفاده از اطلاعات گوگل ارث مورد حمله قرار گیرد از نقشه‌های گوگل پاک شده است.

7- شهر Leeuwarden در هلند یکی از مراکز و پایگاه‌های اصلی فرماندهی و عملیات هوایی ناتو در شمال اروپاست. با زوم کردن روی نقشه و مقایسه آن با مناطق اطراف متوجه می‌شویم که طراحان نقشه‌های گوگل به جای این شهر چمن کاشته‌اند!!

8- پایگاه هوایی ریمس در فرانسه، تنها ساختمان این پایگاه هوایی در نقشه‌های گوگل بصورت شطرنجی نمایش داده می‌شود.

9- Novi Sad در صربستان، این پایگاه نظامی هم بصورت کاملاً مبهم و نا واضح مشاهده می‌شود.

10- پایگاه هوایی Kamp van Zeist در انگلستان که یکی از پایگاه‌های مقدم آمریکا به شمار می‌آید بطور رسمی در نقشه‌های گوگل مخدوش و غیر قابل نمایش شده است.

11- آژانس C-3 ناتو در بروکسل بلژیک، این محل یک انستیتوی علمی‌ست که جهت پشتیبانی علمی نیروهای ناتو احداث شده است؛ این ساختمان نیز بطور کامل سانسور شده است.

12- محل ساختمان جدید سفارت آمریکا در هلند، این محل نیز بطور کامل در گوگل ارث مخدوش شده است.

13- پایگاه هوایی رامستین در آلمان، این پایگاه که به عنوان یکی از مراکز فرماندهی ناتو یاد می‌شود، در جنگ عراق مورد استفاده نیروهای آمریکایی و متحدانش قرار گرفت.

هواپیماهای استراتژیکی توسط نیروی هوایی آمریکا در این محل نگهداری می‌شود. این پایگاه نیز بطور کامل توسط گوگل ارث سانسور شده است
.

نظرات (۱)

جالبه  :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی